svar på tal

Tänkte då att det var dags att svara på era otroligt roliga frågor, har garvat
läppen av mig i flera dagar ! 

Postat av: Lukas

Använder ni skydd när ni knullar utomlands?
Ha så kul!


Hej Lucas sötis, klart vi gör gubben, vi vill absolut inte komma hem med aids..
ett tips till alla, ANVÄND TVÅ SAMTIDIGT för det finns ju risk att den spricker,
och man vill inte komma hem med ett barn som man inte vet vems det är :s

Postat av: u know who

hur många har ni legat med?

klart jag vet vem när det går att spåra ip adresser ;)
Nu får du ta och specifika dig lite, allt som allt, eller bara i turkiet?

Frågan borde ju lyda : hur många har vi INTE legat med? heheheheeh


Postat av: Ghandi

Flisan när du knullade med turkarna sist du va nere stämmer
 det att du tog den i tvåan?

sho bree Ghandi ! Det beror på vilken av alla gånger du menar... men
om jag ska va ärlig, så är det inget för mig, men testa kan man ju göra då & då
eller vad tycker du? puss i analen


Postat av: Jag är faktiskt seriös

Vad har ni för trosor på er just nu?
Brukar ni ta den i 2:an? (seriöst)
Vad har ni för färg på erat könshår?

Flisan: vem var det du slog ner första dagen i 7:an?
Emme: Är det sant att du medvedet visat stringen för en lärare?

Vad har ni för favorit ställning?
Har ni haft trekant med varandra +en till?
Har ni slickat varandra?


Hejsan, då vill jag meddela dig om att vi också är FULLT seriösa !
1. just nu har jag ett par svettiga string, och emme har vita spetstrosor
och hennes stubb sticker ut lite, (vi ahr varit och gymmat)
2. Har testat såklart, men det gjorde för ont, vill du ha bajs på ollonet? :s
3. Emme hon har gingerrött och flisan det vet man aldrig för hon brukar
färga det, men orginalet så är det väl snövitt !

4. Ville bara meddela dig om att det INTE var första dagen i sjuan, men det
var en tjej som inte mådde så bra, för att hon hade gjort nått fel ! ;)
5. för EN lärare? minst 10 (helt seriöst)
6. Flisan: doggy och missionären helt klart ! Emme: helikoptern i ansiktet och
doggy & missionären så klart !
5. vi har aldrig haft trekant tyvärr, men sex med varandra har väl hänt...
6 VI HATAR FITTOR !


Postat av: glömde några.
Är det sant att ni sög av en bartender för gratis dricka?
Är det sant att du flisan, onanerade medan du hörde hur din
syster hade sex?Är det sant att du också strippade på en
 fest samt onanerade öppet framför alla?

Är det sant att det finns en film på när du har sex emme?
eller är det kanske flisan?


1. vi får gratis dricka ändå, så det behövdes aldrig !
2. Varför blanda in min syster? tyvärr så tänder inte jag på min syrra,
men om det var någon annan så kanske jag hade gjort det ! :)
3. men säg en gång jag inte har strippat på en fest? onanerat behäver jag ju inte
eftersom jag får ligga så mycket, hinner aldrig :(

3. porrfilmerna spelas på canal + runt halv ett på nätterna, men du kan också
ladda ner dom på www.fuckahotteenagepussyveryhairy.com


Postat av: McEmma

flisan är det sant att du satte trosor över ansiktet när du var med
 emma jacobson? snuskigt
isåfall !

Hej emma! ja alltså hon har ju tvingat mig några gånger, men emmas
trosor är nod det jag är minst rädd för här i världen, man kan inte hitta
något mysigare



TACK FÖR ALLA SÖTA FRÅGOR ! VI UPPSKATTAR VERKLIGEN ERAT INTRESSE!!
PUSS PÅ ER ALLA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0